Sisteme de feedback (pentru evaluare grad satisfactie clienti)

Descriere

Sistemul de evaluare a gradului de satisfacție a clienților este proiectat pentru a obține feedback de la vizitatori sau clienți in cadrul activității pe care o desfășurați.  Acest sistem va ajuta sa înțelegeți mai bine opiniile clienților si sa aflați care locații sau zone sunt problematice si unde trebuie sa urmăriți îmbunătățirea experienței clientului si sa creșteți loialitatea fata de brandul, serviciile si produsele pe care le oferiți. Sistemul de feedback SensMax este foarte ușor de instalat in orice locație fără cablaje suplimentare, deoarece este wireless.

customer-feedback-survey-system-locations.jpg

Puteți înregistra datele de feedback pentru a monitoriza si a observa tendințe in anumite locații cu raportare locala sau centralizata in rețea, automatizata. Puteți de asemenea sa folosiți sistemul de feedback împreuna cu numărătoarele de persoane SensMax in software-ul de raportare SensMax EasyReport.   

loyalty-button-question-eng-v1_copy.jpg

Cum functioneaza

Butonul wireless pentru evaluarea satisfacției clienților este foarte ușor de instalat pe piese de mobila comune sau pe stand-uri speciale fără montare speciala sau cablaje suplimentare. Are un suport unde puteți afișa întrebări printate si 3 butoane de tip simile. Sistemul de filtrare integrat ajuta la evitarea coruperea preciziei datelor prin apăsare repetata (spam). Statisticile de feedback al clientului rămân stocate in memoria interna a butonului si pot fi trimise unui computer local sau server central pentru procesare prin folosirea unui colector de date. Datele de satisfacție a clienților pot fi combinate cu statistici despre numărul de vizitatori in rapoarte comune.

customer-feedback-survey-system-work.jpg

Scorul "Net Promoter"

Datele statistice de la sistemul SensMax de evaluare a satisfacției pot fi afișare in diferite rapoarte pe zi, luna, quarter sau an. Puteți vizualiza datele sub forma de diagrame sau tabele, si de asemenea sa le exportați in formatele pdf, xls sau csv. Software-ul SensMax EasyReport va calcula automat scorul 'Net Promoter'.
Scorul 'Net Promoter' este o măsură a loialității clientului. Aceasta este determinat in mod facil si ușor de cuantificat ca un coeficient intre oamenii care promovează compania dumneavoastră (promoters) si cei care ii micșorează aprecierea acesteia (detractors). Astfel scorul 'Net Promoter' (NPS) este un instrument puternic, folositor in înțelegerea nivelului de satisfacție a clienților si oportunitățile de creștere prin răspândirea unei imagini bune a companiei, produselor si serviciilor. NPS va arata cat de probabil est e ca un respondent sa recomande compania, produsele si serviciile dvs. NPS este calculat cu formula NPS = Promoters (%) - Detractors (%).

net-promoters-score-sensmax.png

Promoters sunt persoanele care răspund cu cele mai bune calificative, Detractors – persoanele care răspund negativ sau mai puțin decât Neutral, iar Neutral nu sun socotite in indicele NPS. Când NPS este mare, mare majoritate a clienților au opinii pozitive pe care le vor împărtășii cu persoanele apropiate si prieteni. Daca NPS este mic sau negativ, înseamnă ca este cazul sa îmbunătățiți procesele companiei, calitatea personalului si a serviciilor.

Product added to compare.

Controlează-ți confidențialitatea

Când vizitați un site web, acesta poate stoca sau prelua informații în browser-ul dvs., mai ales sub forma "cookies". Aceste informații, care ar putea fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. de internet (computere, tablete sau mobile), sunt utilizate în cea mai mare parte pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum vă așteptați.